فالوور خارجی و سریع ⚡ «1000 عدد»

(از 256)

پرسش و پاسخ

سفارش موفق

دیدگاه مشتریان


وضعیت : موجود
بازپرکردن: دارد
گارانتی : دارد
اضافه شدن 150 امتیاز به فالونیک کلاب شما

ویژگی های این سرویس
  • نوع سرویس : فالوور اینستاگرام
  • تعداد : 1000

نقد و بررسی اجمالی

دنیای رسانه‌های اجتماعی حول محور شناخت می‌گذرند. هر کسی برای کسب شهرت یا شناخته شدن مطلبی را پست می‌کند. ولی تا زمانی‌که مخاطبی وجود نداشته باشد، هیچ شناختی هم به وجود نمی‌آید. اینستاگرام در بین رسانه‌های اجتماعی با بیشترین کاربر در جایگاه نخست قرار دارد. یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که در اینستاگرام می‌توانید به شناخت برسید، جذب مخاطب بالا است.

در همین راستا حتماً با اصطلاحات خرید فالوور، لایک و کامنت آشنا هستید. اقداماتی مانند خرید فالوور، بیش از هر چیز برای شروع کسب‌و‌کارهای جدید لازم است. هرچند نقدهایی به این مبحث وارد است، اما به‌طورکلی مزایای بسیاری نیز دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

تیم کاربلد فالونیک نه‌تنها به شما اطمینان می‌دهد که خرید فالوور همان چیزی است که کسب‌و‌کار آنلاین شما نیاز دارد، بلکه پیشنهاد می‌کند با خرید 1000 فالوور فیک خارجی در کنار بسته‌های دیگر این مجموعه شروعی قدرتمند برای کسب‌و‌کار خود رقم بزنید.

آیا خرید فالوور سودمند است؟

در اینستاگرام همه‌چیز بستگی به تعداد فالوورهای شما دارد. به‌طورکلی شما بدون داشتن فالوور هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. در حقیقت زمانی‌که مخاطبی وجود نداشته باشد، عملاً وجود پیج بی‌معنی است.

در نتیجه شما نیاز به خرید فالوور دارید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید و در ادامه تعامل کاربران با پیج خود را بالا ببرید. چند نوع فالوور وجود دارد که شما بر‌حسب نیاز صفحه و بر اساس هدفی که برای آن تعیین کرده‌اید، می‌توانید تهیه کنید:

  • فالوور واقعی
  • فالوور فیک
  • فالوور ایرانی
  • فالوور خارجی

تیم فالو نیک بر اساس سال‌ها تجربه بسته‌های پرکاربردی را برای شما تهیه کرده است. یکی از این بسته‌ها خرید 1000 فالوور فیک خارجی است. بسته‌ای پرکاربرد و به‌درد بخور که در ادامه مزایای آن را بررسی می‌کنیم.

چرا خرید 1000 فالوور فیک خارجی؟

بر اساس الگوریتم اینستاگرام، پست‌هایی که بیشترین لایک و بازخورد را دریافت می‌کنند، در قسمت سرچ اینستاگرام قرار می‌گیرند. طبق این قابلیت، محتوای پیج‌هایی که فالوورهای بالاتری دارند، بیشتر در فیدهای پیشنهادی هر فرد نمایش داده می‌شوند. به‌طورکلی مزایای خرید 1k فالوور فیک خارجی عبارتند از:

کاهش هزینه‌ها

قیمت فالوور خارجی بسیار ارزان‌تر از فالوور ایرانی است، همچنین خرید فالوور فیک خیلی کمتر از فالوور واقعی برای شما آب می‌خورد.

کسب اعتبار و شهرت

کمتر پیج کاری پیدا می‌شود که فالوورهای خارجی داشته باشد. بنابراین وجود فالوور خارجی در بین فالوورها، شما را یک سر و گردن بالاتر از دیگر پیج‌های کاری قرار می‌دهد.

تشویق فالوورهای واقعی

همیشه گفته و شنیده‌ایم که مردم عقلشان به چشمشان است. پس کاملاً طبیعی است که کاربران با دیدن فالوورهای بالای شما بیشتر ترغیب شوند شما را دنبال کنند.

کمک به توسعه برند

خرید فالوور خارجی به‌سرعت صفحه شما را در مسیر دیده شدن قرار می‌دهد و به برندسازی کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند.

کسب حمایت‌های مالی

با دیده شدن بیشتر چه در ایران چه در سطح بین‌الملل برندهای بیشتری علاقه‌مند به همکاری و حمایت مالی از شما می‌شوند.

صرفه‌جویی در مصرف زمان و انرژی

هر کسب‌و‌کاری به نوبه خود هزینه‌های زیادی دارد. همچنین هزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام بسیار بالا هستند. اما خرید فالوور از ارزان‌ترین راه‌‌ها برای جذب فالوور واقعی است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه می‌رسد.

شکست رقبا

داشتن محتوای جذاب در کنار فالوورهای بالا این برتری را به صفحه شما می‌دهد که در بین میلیون‌ها پیج کاری مورد توجه قرار بگیرید و کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشند. پس در رقابت با سایر پیج‌ها، این شما هستید که پیروز میدان می‌شوید.

شروعی قدرتمند و فوری

در حالی که پیج‌های دیگر مشغول جذب فالوور با سرعت پایین هستند، شما با خرید 1000 فالوور فیک خارجی شروع قدرتمندی را برای پیج خود رقم می‌زنید.

افزایش فالوورها در رسانه‌های اجتماعی دیگر

یکی از مشکلاتی که کار با پلتفرم‌های خارجی در ایران به همراه دارند، فیلتر شدن آن‌ها است. تصور کنید ماه‌ها در تلاش هستید تا صفحه اینستاگرام خود را به بازدهی مورد نظر برسانید، اما به‌یک‌باره این اپلیکیشن فیلتر می‌شود؛ درست همان اتفاقی که برای تلگرام افتاد، چه اتفاقی برای برند شما پیش می‌آید؟

به‌طبع با فیلتر شدن یک اپلیکیشن، عمر مفید آن به پایان می‌رسد و بسیاری از کاربرانش ریزش پیدا خواهند کرد. اما داشتن فالوور و محبوبیت بالا، کاربران را ترغیب می‌کند که شما را در اپلیکیشن‌های دیگر همراهی کنند. در نتیجه دیگر نگران رویارویی با چنین مشکلاتی نخواهید بود.

افزایش تعامل یا اینگیجمنت

طبق آخرین آمارها، اینگیجمنت یا تعامل بالای پیج‌ها در حال حاضر مهم‌تر از همیشه هستند.

  • اکانت‌های اینستاگرام با کمتر از 1000 فالوور دارای نرخ تعامل 8 درصدی هستند.
  • اکانت‌هایی که بین 1000 تا 10000 فالوور دارند معمولاً 4 درصد نرخ تعامل دارند.
  • آن دسته از حساب‌هایی که بین 10000 تا 100000 فالوور دارند دارای نرخ تعامل 2.4 درصدی هستند.
  • اکانت‌هایی که بیش از 1 میلیون دنبال‌کننده دارند، دارای نرخ تعامل 1.7 درصدی هستند.

با بررسی این اعداد به‌راحتی میزان تعاملی که نیاز دارید را بررسی و در ادامه بسته مورد نظر خود را خریداری کنید. اما هوشمندانه عمل کنید و هزینه‌ها را در نظر بگیرید. درست است هراندازه فالوور بالاتر باشد، هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید. اما این را در نظر داشته باشید که بسته‌های با فالوور بالاتر از نظر اقتصادی برای شما به صرفه‌تر هستند.

در آخر

در سا‌ل‌های اخیر مخصوصاً به خاطر کرونا رسانه‌های اجتماعی بستری مناسب برای کسب‌و‌کارها فراهم کرده‌اند. همچنین محبوبیت اینستاگرام در بین این پلتفرم‌ها از چشم کسی پوشیده نیست. امروزه روش‌های پیشرفت متفاوت شده‌اند و بدون انجام آن‌ها موفقیتی در پیش ‌رو نخواهد بود. خرید 1000 فالوور فیک خارجی از جمله میانبرهایی است که در این مسیر پیش ‌روی شما قرار دارد.


نقد و بررسی تخصصی سرویس


مشخصات سرویس

  • مدت انجام :
    بین 1 تا 3 ساعت
  • جبران ریزش خودکار :
    دارد
  • سرعت :
    سریع
فالوور خارجی و سریع ⚡ «1000 عدد»

وضعیت : موجود
بازپر کردن: دارد
گارانتی : دارد
اضافه شدن 150 امتیاز به فالونیک کلاب شما

70000 تومان
فالوور خارجی و سریع ⚡ «1000 عدد»

قیمت سرویس :

70000 تومان
×
خرید اکسپلور اینستاگرام فالونیک